myangelson gerçekten öyle oldu. Düşünün yaa katta hasta var ama hemşire yok. Kaç hasta var bu katta diye sordum hemşireye sizinle birlikte 4 dediler yani tüm odalar dolu değil diye bizi katta bırakıp diğer katlara muhabbete gidebiliyorlardı ha ihtiyacımız olursa onlara yandık. Ertesi gün tek kaldık katta diğer hastalar taburcu edildi hiç gelmez oldular kata bebeğimden saat 12 de kan alınacaktı şeker ölçümü için aradık bulamadık kimseyi ve kan alınmadığı içim emziremiyordum bebeğimi ve saat 3 buçukta geldiler kan almaya. Şikayet ettik hemşireler gelip özür diledi bu katta hasta kalmadı sizi alt kata başka bi odaya alalım orda daha iyi ilgilenilir falan dediler şaka gibiydi resmen o halimle bi de odanızı değiştirelim falan dediler. Eşyalarımı topladıktan sonra başka odaya yerleşene kadar çıkar evime giderim dedim. Ay gerçekten çok kötüydü yaa off aklıma geldikçe kötü oluyorum.