gulsun-36 ben doğumumu yaptım orda. Oda süsleme imkanları yok kendiniz süsleyebiliyorsunuz. Hastaneden memnun kaldım mı? Doktorumdan ve ameliyat ekibinden evet ama odaya geçtikten sonrası çok kötüydü, onca para verip gidiyorsunuz özel olsun diyorsunuz ama sıfır ilgi, ne emzirme için destek gördüm ben ne de aradığımda bi hemşire. Doğum yaptığımın gecesi acıdan kıvranıyordum hemşire aradı eşim defalarca bi tane hemşire bulamadık ağrı kesici yaptırmaya. O halimle ben yataktan kalkıp bütün katı gezdim bi hemşire bulmaya ama yoktı alt kattaki arkadaşlarıyla çay çekirdek keyfi yapıyorlarmış saatlerdir üstüne biz çağırdıktan 1 buçuk saat sonra geldiler, ben doğumdan hemen sonra odaya geldiğimde annem bebeğimi kucağıma vermeye kalktı emzirmem için hemşire izin vermedi ben gelip vereceğim dedi gidiş o gidiş dört saat gelmedi bebeğim ağladı uyudu uyanmadı çocuk doktoru geldi emzirdiniz mi dedi hemşire izin vermedi dedik öyle şey mi olur dedi kızdı doktor ama hemşire inkar etti anne yanlış anlamış öyle bişi demedim dedi onun yüzünden bebeğimin şekeri düştü kendine gelemedi bebeğim mama vermek zorunda kaldık sabaha kadar. Ertesi gün eşim hemşirelere o kadar sinirlendi ki tartıştı şikayet etti ve o halimle şehir dışından gelmemize rağmen çıkardı beni hastaneden ağrı kesici yapmaya bile hemşire bulamıyoruz gerek yok daha fazla kalmaya dedi. İlk doğumumu istanbulda çam sakurada yapmış biri olarak gerçekten ordan daha çok memnun kalmıştım. Bi daha memoriala gider miyim? Asla gitmem.