Derya-38 ArzuAltuntepe68 ben 6.aydan sonra doya doya su içmeye başladım gebeliğin başlarında hiç içmiyordum 2.trimester da günde bir hadi en fazla iki bardak içiyordum şimdi 37+1 haftalık günde 2-3litre içiyorum
defneveannesii_ Başucu sürahim var, bir ince dilim limon atıyorum içine hafif fresh bi tat veriyor öyle kolaylıkla içiyorum ben 😋 Deneyin 🤌🏻☺️
Senasome ArzuAltuntepe68 çay ve kahveyi keserseniz su ihtiyacı daha çok hissedersiniz.. ben sağlıkla ilgili app ten su bildirimi almaya ayarladım yarım saatte bir.. her alarmda bir yudum da olsa su içiyorum. Çay kahve olmayınca vücut istiyor emin olabilirsiniz
balkizinbebegii ArzuAltuntepe68 waterllama, hem ücretsiz hem de çok şeker bi uygulama, sürekli su içtiğimi ekleyeceğim diye içiyorum 😄 bir de uyarı gönderiyor ben memnun kaldım