ArzuAltuntepe68 suyu ılık tüketmeye başladım ılık dediğim suyun yarısına kadar sıcak koyuyorum baya. O biraz daha içirtiyor soğuk su gibi şişirmiyor. Hiçbir şey yapamazsam ayran yapıp içiyorum bol bol, süt içiyorum çünkü çok fazla secenek yok habire de su içilmiyor özellikle kışın