23 haftalık oldum ilki sezeryandı 4 sene geçtiği için norml doğum istiyorum eğer herşey yolunda giderse normal olmak istiyorum ilkinide normal istiyordum suyum kalmadığı için 9 cm açılmaya rağmen sezeryana aldılar bunda öyle olmamak için dua ediyorum