Melisiniz1205 az ve öz yiyeceksiniz, hepimiz o ilaçları kullandık. Başka yolu yok. Bol bol hareket edin. Zaten gebelikte sağlıklı beslenmek gerekiyor öyle beslenince de gereksiz kilo alınmıyor. Son dönemlerde daha çok alınıyor o yüzden bir an önce dikkat etmeye başlayın. Zayıf başlayan gebeler en fazla 14-16 kilo almalı, kilolu başladıysanız daha az almalısınız. Yarısı alınmış en iyi ihtimalle. Porsiyon küçültün. Net bir şekilde söylüyorum çünkü doğum sonrası vermek için uğraşırsınız