zuhaall canım ben Amerika’da yaşıyorum ve sağlık sorunun olmadığı sürece normal doğum mecburi gibi bişey oluyor. 40 küsür haftada doğmuştu oğlum. Normal haftalık güzeldi gelişmesi. Normal doğumda epidural aldım ben kafası biraz büyüktü 😀 ondan dolayı yırtıldı ama sadece 3 dikişim vardı eriyen dikişti zaten. Başka bi zorluğu yoktu evet ıkınmak falan hani ne bileyim insan ne kadar ıkınabilir en fazla ama en son patlıyorum die bağırdığımı hatırlıyorum. Birde yüzüme kan oturmuştu hep. Ama Allah bi kolaylığını veriyor onu kucağıma verdikleri zaman herşey bitmişti 🥹😍