Mila_167 3kuzuAnnesiyim sizce benim doktor tahmini doğrumudur? doktor erkeğe benziyor demişti resimde atmıştım bakabilirsiniz sevinirim .
Ruken_07akkus Kizlar bende 15+4 olunca özele gidicem acaba cinsiyeti soylermi çok övülen bı hasten bide
Mila_167 Ruken_07akkus ben bugün özele gittim görünce söyledi hemen .. iyi bı yerse söyler bebegin pozisyonu uygunsa
Ozoooo Valla bende pipiyi görmüştüm böyle bir foto da var 15 haftalıkken dediydi erkek diye 18 haftada başka bir doktora gittim kız dedi büyük ihtimalle kız dedi detaylıda öğreneceğim
Mila_167 Ozoooo Allah’tan hayırlısı olsun bı kızım var yine kız olursa çok sevinirim hiç farketmiyor sadece merak benimki 😊😀
boymomyz Mila_167 benimde 15 te gösterdi karnımda top gibi zaten anlamıştım 🫢 kendi doktorum 12 de 99 kız demişti az daha bekleyim erken ddim iyikide bekledim erkekmiş
Mila_167 boymomyz evett bide ben hep erkek hissediyorum niyeyse. Yanılma payı illaki vardır tabii detaylı ultrasonda netleşir 🥰😊
boymomyz Mila_167 Ben kıyafet aldım valla dayanamadım 🫢Doktor bacak arasının ultrason fotosunu verdi öyle emin oldum tamam dedim bu kesin erkek . Sonra dedim kordon olabilir mi 🙄😅 Kendi doktoruma yarın gitcem kız demiştiniz erkek çıktı bu dicem 😅
Mila_167 boymomyz kesinlikle öyle benimkide bacak arasını gösterdi ama ya Kordonsaa diye tam emin olamıyorum. Bı sure daha beklemek en iyisi😀😬
boymomyz Mila_167 bugün gittim kontrole kızımız napıypr dedi erkekmiş dedim baktı evet erkek dedi 🫢 Hep kızım olsun istiyordum meğer annelik cinsiyet ayırt etmiyormuş şuan oğlumla aşk yaşıyorum kıyafetleri aşkla alıyorum 🥰