Mila_167 Merhaba arkadaşlar. Doktorum bugün cinsiyeti yüzde 80 erkek dedi bacak arası fotoğrafıda var hatta. Yanılma payı olabilir mi acaba ?
kucukbebek Mila_167 Bende 15 haftaligim tam canim, bugun bende gittim erkek dedi kordon degilse. Bir kac gun once baska doktora gittim oda erkek dedi😀
Patito__ Mila_167 net konuşmamış bana 12. Haftada net erkek demisti ve degismedi. Bence biraz daha bekleyin kesinlik icin veya baska drdanda bir oneri alablrsiniz
Mila_167 kucukbebek tebrik ederim sağlıkla gelsin 🤍 özel hastaneye gittim bacak arasını net gösterdi attığım fotoğrafta ki gibi pipi gibi birşey var ama bilemedim yinede😀
boymomyz Mila_167 benimde 15 te gösterdi karnımda top gibi zaten anlamıştım 🫢 kendi doktorum 12 de 99 kız demişti az daha bekleyim erken ddim iyikide bekledim erkekmiş
kucukbebek Mila_167 Valla bende bilmem niye, ama bende bilemedim😀 simdi bende atican resim sana kuzum😀
Mila_167 Patito__ iki hafta sonra randevum var başka doktora bakalım netleşir o zaman 😊 yinede insan da bir merak oluyor 🤗
Mila_167 3kuzuAnnesiyim sizce benim doktor tahmini doğrumudur? doktor erkeğe benziyor demişti resimde atmıştım bakabilirsiniz sevinirim .