@“Soylu5958”
Ysmnrn girmemeniz daha hayırlı olur ! Sizin mesajlarınızı okurken ben gerildim ! Bu ne öfke, bu ne hırs ! Size ne insanların sigara içip içmemesinden bu kadarına delirmek te abartı ! Ayrıca bilmediğiniz konular hakkında da yorum yapma hakkınız yok. Nikotin bagımlılıgı diye bir gerçek var! Siz mükemmelsiniz içmemissiniz, bravo helal !! Ama siz bu gerginlikle bu öfkeyle sigaradan daha zararlısınız !