Symatlsk ben şuan doğurdum 45 günlük ama ağır tiryakiydim bende ve tüp bebekle hamile kaldım çok şükür ama hiç tiksinemedim çok yalvardım Allaha bende çok çabaladım ama yok ve bırakamadım az da olsa içtim elinde geliyo bırak ama bırakamadım diye de hamileliliğini kendine zehir etme strese girdikçe daha çok içesin gelir, inşallah bırakırsın 🙏