imera_ferammm53 GldnTlh0633 35+4 teyiz şimdi Salı günü gittiğimde sorucam biran önce söylesin yada şu güne randevu al falan derse o zamana randevu alıyım hiç yönlendirmiyordu eski doktorum şimdi aynı hastanede başka bir doktora randevu aldım biri önerdi burda şimdi devlet hastanesinde doktor değişikliği iyi olur inşeAllah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
GldnTlh0633 imera_ferammm53 benimki özel hastane de doktorumun namı normal doğumcu olarak biliniyor, ben de ondan tercih etmiştim.hayırlısı nasılsa öyle olsun inşallah
Hafizeipek Sakaryali54 benim de devlet hastanesi olduğu için sezeryan kabul etmiyor. Doktorum da yaparsın sen diyip duruyo
Sakaryali54 Hafizeipek kiz bnmki ozel hastane doktorum manyak cikti kndi 3tane dogurmus bana da dogurtacak.hatya diyoki alis 2.de zorlanmazsn dedm ki 2.yi isteyen kim acaba bu kdr cektikten sonra?? Hafiza kaybi yasamam lazm bibdaha bebek istemem icin
Hafizeipek Sakaryali54 benim doktorum da seni boş yere sezeryan a alırsam sağlık bakanlığı bana soruşturma açar dedi. Ama özeldeki doktora öyle bişey olacağını sanmıyorum belki senin doktorun cesaret vermeye çalışıyodur
Nagihanada GldnTlh0633 ben 39+2yim hala doğum şeklim değişebilir Çatı kontrolünde belirsizlik oldu pazartesi bidaha yapılacak ona göre belli olacak Tabi o zamana kadar ben geliyorum demezse 😊
essyagiz GldnTlh0633 Benimde 38 deyiz ve belli değil canım, normal olursa inşallah olacak olmazsa sezeryan ama tabi tarihte belli değil heyecan yapıyor insan🙈
Sakaryali54 Hafizeipek bnmki de normal dogumcuymus cnm bula bula gttm onu buldm bnde.ama bn istemiyorm cok agri sanci cekiyorm zaten her gece aglamaktn biktm.nefesm kesiliyo hatta panik atak basladi sirf bu yuzden bayilck gbi oluyorm 😥
Hafizeipek Sakaryali54 benim de genital bölgemde et beni gibi bişeyler çıktı siğil sandim gittim bugün dedim siğil çıktı normal doğum yasak deme dedim 😂😂 baktı siğil değil alerjiymiş normal doğum yapacaksın dedi gene 😂😂😂
GldnTlh0633 Slcnslcn hepimizin ruh hali fiziksel hali aynı 😂 hamilelik çok anormal bir dönem dersi eltim gerçekten öyleymiş
Sakaryali54 Hafizeipek bn bu kdr cektigimden sonra bi de normal dogumu kaldramam valla dedigim gbi bu ara panik atak basladi kalbm agzimda atiyo gbi sonra bi bas donmesi gozum karariyo resmen
Hafizeipek Sakaryali54 benim de bu yüzden tansiyon ve nabız takibi yapılıyor normal doğumdan bahsederken nabız 150 benim 😂😂😂
Hafizeipek Sakaryali54 😆😆 düşün ben siğil çıktı diye sevindim sezeryan yapcam kesin diye insan siğile sevinir mi korku insanın mantığını aliyo cidden 😂😂😂 doktor bile güldü boşuna sevinme alerji o diye 😂
Sakaryali54 Hafizeipek valla yapiscam yakasna doktorn ya 20 kasmda alirsn ya da baska Doktora gidicm dcem kndi bilir artk gozum dondu agrilrdan esimi bekliyorm suan gwlsede acile gtsek dye
Hafizeipek Sakaryali54 ılık duş alınca ağrılarına iyi gelmiyor mu canım ? Ben de bu gidişle normal doğum yapcam galiba alkollü falan olmam lazım gerçi yapabilmem için 😂😂😂