Gamze1906 Üzülmeyin, ilk denediğimiz ay bende aynı durumu yaşadım. İnsan isteyince hemen olsun diye ümitleniyor, ben ne zamanki kafamı rahatlattım, oldu mu olacak mı hissi yaşamadım, işte o ay hamile kaldım😊 Rabbim hayırlısıyla size de isteyen herkese de nasip etsin inşallah.