misirveannesi Lazz61 ben ilk 3 ay hipp combiotic kullanmıstım cok memnundum. Sma bizde aşırı gaz yapmıştı ama doktorumuz sma tavsiye etmişti kilo alımı icin. Hipp daha phalı ama en temizi tavsiye ederim.