Kızlar benim için erken ama tedbirli biriyimdir 32+6 olduk tabii ki hastane çantasına biberon, emzik koydum 😂 valla hiç linç yiyemiycem 3. Çocuk olacak ben faydasını gördüm emzik vs kullanmayanlara da saygı duyuyorum.
🎈 Çok araştırdım SMA COMFORT aldım. 10 yıl önce oğlumda humana almıştım ama eczacı arkadaşlar vs bunu önerdi. Belli olmaz sütüm gelir yada gelmez şimdiden olsun biberon vs hastane ortamında dezenfekte ile uğraşamam diye.
🎈 Mama kullananlar var ise hangi mamadan memnun kaldınız, her çocuğun sindirimi kendine özel olsa da tokluk hissi, gaz yapıp yapmaması gibi durumlar da sorun yaşayan var mı ?
🎈 Mama alanlar yada alacak olanlar tercihiniz nedir ?
Hepiniz sağlıcakla kavuşun misss kokulu yavrulara, kavuşanlar da bizim yerimize koklasınlar yavruları ❤️