Dilarass03 Kontrol altına alınmazda sorun olabilir sadece doktor biraz sert söylemiş. Tedirgin olmayın benim de yüksek. 4,47 çıkmıştı ilaç kullanmaya başladım şimdi 3.40a düştü. Kontrol altına alınıyor. Gebelikte sık karşılaşılıyormuş bu durumla, bebeklerimiz de inşallah sağlıklı doğar