Birumutfatmam canım artış çok iyi tam 2katı artmasına gerek yok %60artması yeterli. Herkeste rakam yüksek olmak zorunda değil. Doktorun dediği tarihte git kese için inşallah görüceksindir :) benimde 5.gün embrisu 10.gün 412 12.gün 940olmuştu
Birde ilk başlarda karından görünmeyebilir endişe etme vajinal bakmasını iste doktorundan ben keseyi de kalp atışınıda öyle gördüm