Ruya_burcu45 Tunti Taylan Bodur takipliyim, ama riskli ikiz gebelik benim, arada tahliller için devlet hastanesindeki Gonca hanıma, bazen de yücelendeki Ayşe Ceren Hanıma gidiyorum. Ama doğumu Taylan bey yaptıracak inşallah 🙏
Blnmzz CmreKsidar merhaba tekrardan doğum yapmışsınız sanırım Allah bağışlasın 🌺 Nerde doğum yaptınız memnun kaldınız mı
CmreKsidar Blnmzz Fethiye Lokman Hekim Esnaf hastanesi Yahya Kemal beyde doğum yaptım evet gayet memnunum hastane ilgili ve aşırı paracı bir hastane değil. Doğumda gayet kolay geçti 🌸