Minikannemm Onattt Evet canım ben çok memnunum doktorumdan güler yüzlü ilgili bu arada benim 2 ci hamileliğim 1 cisi 7 haftalık kalbi atmadı kürtaj oldu bu 2.cisi çok şükür bunda herşey yolunda başka kliniklerde de gittim milasta hiçbirinde bu ilgiyi alakayı bulamadım. 27+6 haftalık prensesim siz kaç haftalıksınız🥰🥰
Onattt Minikannemm ayy maşallah sağlıkla gelsin inşallah ☺️ bizim daha minicik 5+2 doktor keseyi bile görmedi daha geç döllenme olabilir dedi
AysunI Bende Dalamanlıyım ailem orada Ankarada yaşıyorum başlığı görünce heyecanlandım😁🥰 Canım Muğla’m❤️ bizde 9+5iz hayırlısı ile🌼🌺
Sadaa Tunti ozelde mi canm biz yeniyiz burda oyuzden hic bilmiyorum ☺️ devlet hastanesi gonca ballıya gittim
Minikannemm Onattt İnşallah canım sağ salim gelirler 🙏🙏 miniciksiniz daha inşallah keseyi hemen görürsünüz canım herşey yolunda gider 🥰🙏
Onattt Minikannemm çok teşekkür ederim amin inşallah evet küçücuguz daha hersey yoluna girecek inşallah 🤲🏼🥰
Ruya_burcu45 Tunti Taylan Bodur takipliyim, ama riskli ikiz gebelik benim, arada tahliller için devlet hastanesindeki Gonca hanıma, bazen de yücelendeki Ayşe Ceren Hanıma gidiyorum. Ama doğumu Taylan bey yaptıracak inşallah 🙏