GSerra_ Ramazan ayında oruç tutulabilir mi bilmiyorum tecrübesi olan ya da doktora danışan var mı ben ramazan da 6.ayımda olacağım tutabilir miyim ki
Sureyya1 AyFa1608 ahmet hoca doguma gircek mi birde hangi hastanede dogum yapcaksiniz bende mustafa basarana gidiyorum ama hala nerde dogum yapcagima karar veremedim
AyFa1608 Sureyya1 doğum hakkında bir bilgim yok canım malesef. Ben doğumu Selçuk tıpta yapıcam sadece muayene oraya gidiyorum
Alimenur GSerra_ çevremdekilerin geneli öyleydi onlardan biliyorum bende her neyse dinlettikleri daha iyi tabi
Deletedmom_116 Emelyetik 470 TL idi en son ocak 10 gitmiştim zamlanmis haliydi daha çıkmamıştır doğum ücreti sorarsanız bilmiyorum sormadım 😃
Deletedmom_116 Emelyetik Ewet gayet memnunum Vaiz doktorlar İlgisiz alakasız falan ama alanur hanım ilgili Sonuç gistercegind efalan direk giriyorsun Bakiyo