Petitoos GSerra_ amiiinn size de inşallah yavrularımızı hayırlısıyla kucağımıza alıp doya doya sevelim Allah’ın izniyle ❤️
mrvsrcn GSerra_ başkent mehmet ufuk cerana gidiyorum 5+4 haftalığız daha yeniyiz doğum tarihini konuşmadık tam ama uygulamada 21 Ekim olarak görünüyor insallah☺️
Gizzgzz GSerra_ medova hastanesinde doğum yapacağım ereğlideyim burdaki doktorum medova da doğumumu yaptıracak mayıs ta gelir güzel kızım inşallah :)
Alimenur GSerra_ şükür güzel gidiyo 22.haftamızın son günündeyiz yarın 23 olcaz inşallah kızımla🧚 haziran 23 gibi doğum gözüküyor inşallah Şehir hastanesinde Mete Bertizlioğlu’na gidiyorum
GSerra_ Alimenur mete bertizlioğlu nasıl bi doktor ben melike geyik baymana gittim memnun kaldım ama şehir hastanesinin doğumu için de güzel ilgililer dediler
GSerra_ Alimenur bu senede kız senesi sanırım benimde kızım olacak Allahın izniyle 7 temmuz tahmini doğum
Alimenur GSerra_ kesinlikle çok iyi bi doktor çok mamanunum aşırı ilgili sempatik biri normalde devlet kalp atışı dinlettirmez başından beri bana dinlettiriyo
Alimenur GSerra_ aynn çoğu kişide kzıı duyuyorum nisanda da eltimin doğumu var onunki de kız bakalım bi hayırlısıyla doğsunlar da
GSerra_ Alimenur ben başlarda 15 temmuza gittim Bahar Taş a o da bana dinletti hemen kalp atışını 6.haftamda dinletti
AyFa1608 GSerra_ 30+0 ız. Başaran klinik Ahmet başarana gidiyorum. Doğum normalde 4 Mayıs ama erken doğum riskimiz var doktorum da 36-37 de gelir diyor. Sanırım ramazan ortasında gelicek cadı kızım😅
Sureyya1 AyFa1608 ahmet hoca doguma gircek mi birde hangi hastanede dogum yapcaksiniz bende mustafa basarana gidiyorum ama hala nerde dogum yapcagima karar veremedim