Mucizemmibekliyorum Gns-gur Canim doktorum gayet normal bizimde günümüz günümüze uymuyor yorgun oluyoruz sonra birden neseli oluyoruz Diyor kafana Cok takma stres olma dedi normalmis Bide bazen vücüdumuzda farkli algilayabiliyormus
nur_4434 Benimde 30+2 Haftalar da çok hareketliydi ama artık yattığım zamanlar sadece hissediyorum. Akşamaları yatağa geçtiğim zaman ve sabah uyandığımda elimi karnıma koyup konuşuyorum kızımla, avucumun içinde gezip duruyor 🥲 onun dışında eskisi gibi pek fazla hissetmiyorum tekmelerini
efeninannesiii_ Gns-gur bir kaç gün hareketsiz ise doktorunuza danışın derim. Bende 35 haftalığım her gün hareketleri aynı olmuyor. Bazı günler dediğiniz gibi çok az hissediyorum.
Sakin Gns-gur ben daha cok annenin ruh haline göre olduğunu düsünüyorum kendimi kötü hissettigimde daha az kıpırdıyor , iyi hissettigim günlerde daha hareketli olduguna dikkat ettim. Bir de akşamları hep aynı saatte uyanıp tepiniyor 😊
Sakin Gns-gur hareket halindeykenn içimizde sallandıgı icin besik gibi gelip uyuyormuş , sabit durunca uyanıp hareket edip tekmeliyorlarmıs bir yerde okumustum 😊