Gns-gur Kızlar sizin bebeklerinizde durum ne benim bu iki gündür çok az hissediyorum sizinde arada öyle oluyor mu
68selda06 Gns-gur evet hergun aynı olmuyor ben de 31 +5im bazen hamile olduğumu unutturacak kadar hareketsiz bazen de çok hareketli oluyor her gün aynı olmuyor
Sakin Gns-gur benim de aynı arkadaşım bazen az hareket ediyor , bazen tüm gün kıpırdıyor. Korkma çok normal 😊
Oznr001 Gns-gur bende 29+6 yım iki gündür az ama sert hissediyorum pozisyon değiştiriyorlar büyüyorlar ondandır galiba çünkü 27 haftamda da böyle oldu gittim nst fln hepsine girdim herşey yolundaydı bebek arada durgunlasabilir dediler buyuyormus ondandır herlade
Mommy61 Gns-gur dün uyuyordu ara ara dokunma hissediyordum, bugün canımı yakacak kadar hareketli günleri tutmuyor ki
68selda06 Gns-gur evet öyle oluyor normal durum bu bi kaç gün sonra hareketleri çoğalır siz sitres falan yapincada etkileniyor hareketlerinde azalma yada çoğalma oluyor
Sakin Gns-gur ben daha cok annenin ruh haline göre olduğunu düsünüyorum kendimi kötü hissettigimde daha az kıpırdıyor , iyi hissettigim günlerde daha hareketli olduguna dikkat ettim. Bir de akşamları hep aynı saatte uyanıp tepiniyor 😊
Slaedz Benim 27. Haftamdan beri ağır hareketleri sürekli oynamıyorum uyku moduna geçiyorlae büyüdükçe yerleri daralıyor normal bunlar eğer 24 saat hissetmezsiniz karnınızı doyurup tatlı şeyler yiyip solunuza yatın hâlâ aynı olursa doktorunuza danışın
Mucizemmibekliyorum Bende bazen siddetli bazende Hic hissetmiyorum sadece böyle bir karincalanma korkuyorum Bende yarin kontrolüm var sorcam 34+3
Mucizemmibekliyorum Gns-gur Canim doktorum gayet normal bizimde günümüz günümüze uymuyor yorgun oluyoruz sonra birden neseli oluyoruz Diyor kafana Cok takma stres olma dedi normalmis Bide bazen vücüdumuzda farkli algilayabiliyormus