Kenanizm18 peki ben neden şuan ağlıyorum 😣 Allah bebegini sana saglicakla kavusturmus çok şükür. Darısı bebişlerimizi bekleyen tüm annelere. 😍 Ben daha hicbiseyini hissetmiyorum 15 haftaligim. Ama bu yazdiklarini okurken bile tuylerim diken diken oldu. Bebegime yavruma kavusmayi dort gozle bekliyorum. O dedigin ten tene deyme olayinu iple cekiyorum. Kokusunu cok merak ediyorum. Bilmiyorum cok ozluyorum galiba cocugumu bir an once gelsin istiyorm. 😭🙁 Allah cocugunu senden ayirmasin hep saglicakli olun . Oda bizim yegenimiz. Iyi bak ona . (Ay ben neden bu kadar kotu oldum ) tamam hadi gidiyorum ya offf 🤣😂