Tubitooooooo YakupBraKl diyarbakırdayız bir yıl oldu geleli daha öyle güzel bir kuaför edinemedim yoksa mantıklı bir defa da olsa kuaför benim için 😒
Obsesifk Tubitooooooo eşim yardımcı olur herhalde 20+5 şuan normalde kilolu olduğum içib son aylarda göbeğim normalden daha büyük olucak hiç göremem herhalde kuaförde ağda yaptırıpta bebeğimin korkma riskinide alamam çünkü gerçekten acıyor jiletle alıyorum öyle devam ederim ama çok zorlamıyor zaten beni az 2 sene lazere gitmiştim
gbza Valla ağda yaptıran anneler cesaretinize hayranım ben varya kesin ölürüm ağda yapsam siz ağda yapabiliyosanız doğumdanda korkmayın derim 😄
Berna6141 Tubitooooooo ben lazere gidiyodum bacak ve koltuk alti için o yuzden hamileligim rahat geciyo. Genital bölgem içinde artık gorememeye başladığım zamanlarda görümcemden yardım almaya başladım. Sağolsun 😊 çünkü görcem diye kendini kasıyosun buda iyi olmuyo 😊
Tubitooooooo YakupBraKl yaaa öyle mi 🙂) diclekentte oturuyoruz biz çok memnun oluruz yakınsak valla 🤗
Cansel YakupBraKl hamileliğin son ayında kaçıncı haftada yaptınız acaba ben merak ediyorum kaçıncı haftada ne kadar kala yapıyorlar diye
YakupBraKl Cansel ben düzenli olarak Ayda 1 gidiyordum zaten en son 36 haftada gittim 38 +5te de doğum yaptım
NurayKarabulutGren Hamile boyunca temiz olmAna dikkat edersen bişey olmaz 15 günde bir almak iyi son aylarda 1 hafta geçince mecburen karnın büyük jilet vurmak zorumda kalıyoruz yapacak bişeyimiz Yok ağda yapmak hamilede gerçekten zor kendini kasıyorsun ve bebek kasılıyor yapanlarda cesaret ediyor demekki
Ankara2 Kaderunsal dogum yaptınızmı acaba,gatada düşünüyordunuzda,doktorların ilgisini,bebegi yıkayıp yıkamadıklarını falan merak ediyorum,kalınan odalar falan nasıl acaba bilgi verirmisiniz rica etsemm
Kaderunsal Ankara2 henüz yapamadım.39 hafta bitti bugun tık yok bizde.Kardesim orda doğum yaptı doktorlar iyi ilgilenmisti odalar iki kisilik ve temizdi.Ama bebisi yıkayıp yıkamadıklarını bilmiyorum henuz çünkü kardesimin bebeğini hemen küveze almıslardı görmemistik
semabrcn benim şuan duşuma bile eşim yardımcı oluyor sırtıma falan yetişemiyorum sonra o çıkıyor temizlenip durulanıp abdest alıp çıkıyorjm ama kayınvalidem geldi ayıp olmasın diye sen çık ben yıkanırım dedim hiç yıkanamadım tıraş olurken de bu sefer aşırı zorlandım doğuma giderkende eşimden yardım alıcam ağda yaptırabilenlerin önğnde saygıyla eğiliyorum ben hamile değilken bikaç kere yaptırdım bi kere tansiyonum düştü kuaförde acıdan baygınlık geçirdim sonra jiletlerle kanka oldum 😂
Ankara2 Kaderunsal inşallah çabucak agrısız dogum yaparsınız,dogum yaptıktan sonra beni bilgilendirirseniz sevinirim,bende kontrollerime oraya gidiyorum ,genelde özcan özkan hoca ya dek geliyorum,gayet ilgili ama ,sizden de bilgiler almak istiyorum🙂
Mekanikcianne Daha önceden epilasyona gitmiştim çok az tüylenme oluyor hamilelik döneminde omunda kuaförde aldırıyorum çok rahat oluyor
Kaderunsal Ankara2 dün kontrole gittim özcan hoca vardı özellikle onunla muazzez hocayı denk getirmeye çalışıyorum iyi ilgileniyo onlar.Allah'ın izniyle doğurabilirsem bilgilendiririm 😀