zeynepmom34 uygulamaya göre son 63 sezaryan olacağım için son 47 diyebilirim nisan 10 gibi doğum olacak hayırlısı ile 31 haftalik olduk gün içinde pek şikayetim olmuyor hareketlerim kısıtlı değil şuan rahatım ama gece uyanmalar saga sola donerken rahatsizlik sürekli lavabo ihtiyacı var yine de şükür diyorum ilk hamilelige göre sanki bu ayları daha rahat geciriyormusum gibi geliyor