Gizemmuhammet21 Arzubal son 3 gün 40 hafta ama maalesef acilmam yok 2 cm den fazla gelmek bilmeyen bir kizcem var
pinar_033 zeynepmom34 uygulamaya göre 83 ama sezeryan olacağım icin daha erken gelicek prensesim💗 akşamları az da yesem çokta yesem şişkinlik hazımsızlık ve sırt ağrısı mahvediyor
AsyaveAnnesiii zeynepmom34 uygulamaya göre 40 ama sezaryen olursa daha erken, normal olursa kendi ne zaman gelmek isterse o zaman 🐣
Ada-Uras-Asya zeynepmom34 35+4 deyiz son 16 günümüz kaldı inşalalh 10 Mart planlı 4.sezeryanım olacak
Ymka Ada-Uras-Asya merhabalar öncelikle bebeğinizi hayırlısı ile kucağınıza alın. 🧿 Benim size bı kaç sorum olucak cevaplarsanız sevinirim sezaryen ile ilgili Korse kullanımı hakkında doktorunuz kaç gün sonra kullanmanızı söyledi ? Dikiş bakımını nasıl yaptınız? 3 . Doğumdan hemen sonra gerçekten kilo veriliyo mu ?