busra_blk nnisanannesiii inşaallah çok sağolun psikolojik olarak da zor süreçler malum insan duygularina engel olamiyo rabbim sagliklica kucağımıza almamızı nasip etsin inşaallah 🤲💗
AycinGozuacik Ben 8+6 dayım 3 haftalıktı öğrendim bir iki gün sonra hemen doktora randevu alıp gittin folikasit e başlattı kese bile gözükmüyordu. Ama erken demeyin folikasite başlamak çok önemli o yüzden aksatmadan bence gitmelisiniz.