Bende 5 haftalıkken öğrendim ama doktora 7.haftada gittim hem bebeği hemde kalp atışını duymuştuk. Erken gidince de sadece keseyi görüyoruz bu seferde bebek var mı yok mu onu bekliyorsun insan yine strese giriyor. İlk gebeliğim boş gebelikti o yüzden daha geç gitmeyi hem bebeği görmeyi hemde kalp atışını dinlemeyi tercih ettim. Sana kalmış bişey tabi nasıl rahat edersen