FatmaAselinAnnesi_60 Karpuz kırmızı olanından çok canım istiyor nerden bulabilirim çoğu yerde içi beyaz karpuz var kırmızı istiyorum ben 🥲🥲
UmutsuzPolyanna FatmaAselinAnnesi_60 hangi şehirdesin canım ankarada isen bir çok hamile manavı var ya da başka şehirde isen Google da o şehir üzerine hamile manavı arat
Fevehan FatmaAselinAnnesi_60 aha şimdi bizimde isterse ne yapcaz, yazmasamıydın acaba meyveyi 😅 hamile manavı yokmu çevrende bi baksın eşin.. bulamazsan beyazı dene belki geçer🤲🏻
FatmaAselinAnnesi_60 UmutsuzPolyanna Ankara’dayım canım Çankaya da buldum hamile manavda içi beyazdı şerefsiz adam kazıklayacaktı birde çok pahalı 300 tl 🥲🥲
FatmaAselinAnnesi_60 Senaykork evet Canım baktım çoğunda beyaz ve 300 tl diyorlar kerizlemeye kalkıyorlar
Fevehan FatmaAselinAnnesi_60 önerdim ama biliyorum geçmez🤗 benimde kış günü şeftali çekmişti canım. Hamile manavından dondurulmuş buldu eşim ama yenecek gibi değildi. Buzdan yanmış bir haldeydi. Ama bir iki ısırdım ve geçti. Şeftali suyu falanda olmayacak illa kendi olacak demiştim 😅 inşaALLAH bulursunuz canım🤲🏻🌸
Deletedmom_116 FatmaAselinAnnesi_60 aynı dert benimde var yedim ama renksiz biseydi tadida yoktu geçmedi😂
Senaykork FatmaAselinAnnesi_60 kız aslında karpuzlu soda ve sakız cigneyince geciyo istek bulamazsan bı dene Ben şeftali bulamadım soğuk çayını içtim nefsim koreldi bı nebzede olsa
FatmaAselinAnnesi_60 Senaykork zor zor içini gösteriyolar çoğun da şoklanmış ve çok paraya satıyorlar yazık uyguna alıyorlar kişin da kerizliyorlar
Bir_tirtilannesi nurefsanakbulut ayyy allahım şeftali dedin beni can evimden vurdun 🤤🤤🤤 ilk hamileligimde aşırı canım çekmişti kış ayıydı şansıma 🥴 hamile manavina vs baktım 300 TL diyordu 1 tanesine 😅😅 eşime dedim git sen şeftalili sakız ve meyve suyu al bana 😅😅 tabi yazın yedim ama aşerdigim zaman ki gibi olmadı 😅
FatmaAselinAnnesi_60 nurefsanakbulut kiz şeftali Yeme bebek kıllı olur çilek yeme çilli olur sskjjf🤣🤣
nurefsanakbulut Senaykork amannn köy gibi yere tayinimiz çıktı ne kfcsi burger bile yok bu saatte de allah affetsin ekmek alacak fırın bile bulamazsın 😂
Bir_tirtilannesi FatmaAselinAnnesi_60 ayyy olsada yesek böyle sulu sulu 🤤🤤🤤🤤 hamile manavlari var canım ordan bulabilirsin ama fiyatı biraz pahalı olabilir 😬
FatmaAselinAnnesi_60 Bir_tirtilannesi 300 tl kiz şerefsiz adamlar yazın alıp kışın pahalıya satıyorlar bazıları da doğrayıp şoklanmış 😬
Bir_tirtilannesi Fevehan bende kışın asermistim şeftali hamile manavinda bulduk 300 liraydı 😬 almadık tabi sakız ve meyve suyu ile idare etmeye çalıştım sonra erkek kardeşim buldu dondurulmuş ama buz çözünunce birseye benzemedi şeftali yiyemedim bende 😅😅
nurefsanakbulut Bir_tirtilannesi üf bayılırım yiyemeden doğurcam ağzımın suyu nasıl akıyor ama maalesef küçük bir yerde oturuyorum burger bile yok şeftaliyi nerdennnn bulcam😂😂😂