nurguloglu bastet bastet Şuan Kanada Montrealdeyim dogum icin.. saglik kosullari oldukca kötü Turkiyeye gore.Ocak ayinda geldik dogumum 6 gun sonra olacak kismetse en geç.Doktor muayenesi her hafta var son ayım oldugu icin fakat sadece NST de bebegin kalp atisi dinlemek disinda birsey yapilmiyor.Kosullar ilkel fakat gelecegine yatirim ,yapacak birsey yok.Sormak istediginiz birsey olursa burdayim sevgiler
Srplgnys nurguloglu merhabalar benim de Şuan 9 gün var doğumuma . Bizim bebeği küçük bir makinayla dinliyoruz baya bir eski . Bende Montreal da kalıyorum siz hangi şehirdesiniz
nurguloglu Srplgnys Saglikla kucaklarimiza alalim umarim🙏 Saint Catherine caddesine cok yakinim Montrealde
Srplgnys bastet benim için hiç iyi değil . 20 hafta cinsiyetini öğrendik ama şuan doğuma az kaldı halde emin olamıyoruz . Kiz dediler ama ben hâlâ erkek his ediyorum.
Srplgnys nurguloglu amin canım 🙏 hiç bilmiyorum biz merkezde değiliz . Varennesteyiz. Bebişiniz kaç haftalık
nurguloglu Srplgnys Dogum icin mi geldiniz yoksa burada mi yasiyordunuz ? 41. haftadayiz pazar gunune kadar gelmezse suni sanciyla baslatilacakmis dogum bugun doktorum muayenemde soyledi.Bakalim kismet artik😊
Srplgnys nurguloglu Burda yaşıyorum . Ben de 42 kadar beklemekten korkuyorum . Geçen hafta 1 cm açılma var demişti . Doğusun diye elimden geleni yapıyorum .
nurguloglu Srplgnys Bende 14 subat gecesi sancilar baslamisti 1 cm acilma var basladi dogum dendi ama hic ilerleme olmayinca bugunleri gorduk😂 Acikcasi son bir haftadir oldukca zor geciyor geceler.Allah yardimcimiz olsun vede bir an evvel gelsinler umarim😊
nurguloglu Srplgnys Hurma yemek, Merdiven inip cikmak, Gögüs uyarmak, Cinsellik zor olsada yasamaya calismak vb herseyi yaptigim halde bu haftayi gordum artik akışına birakmayi seciyorum bugun itibariyle😞
Srplgnys nurguloglu of gerçekten cok zor son aylar nefes almak bile zor . Allah hepimizin yardımcısı olsun .
Zuzucum bastet Kanada değil ama Amerika da yaşıyorum az çok sağlık sistemi yakın diye biliyorum . 37 haftalığım şuan. Evet 8. Haftadan önce randevu verilmiyor. İlk duyduğumda bana çok tuhaf gelmişti. Dış gebelik vs olma ihtimalini düşünerek çevremdekikerle heycanımı doğru düzgün paylaşamamıştım. Bunun bir çok sebebi varmış. Ayrıca ilk 12 haftada düşük riski çok olağan . Türkiyede iğneler haplarla önleyici tedbirler almaya çalışıyorlar. Ama burada düşecek olan bebeğe hiç bir müdahale yapılmaz. Çünkü eğer düşüyorsa bu gereklidir vücut bebeğin genetiğini beğenmeyip atmak istiyor şekkinde yorumluyorlar. 7. Aya kadar aylık randevu veriyorlar sonra 2 haftada bir . 36 dan sonra haftalık randevu veriyorlar. Herhangibir testte sigortanızın karşılıyıp karşılamadığını soruyorlar zaten . Sormadan hiç bir test yapmıyorlar. Çok teknolojik sistem yok Türkiyeyle aynı ama şöyle büyük fark var çalışanlar çok tatlı çok güler yüzlü kendini çok rahat güvende hissetiyorlar. Bilgilendirici konuşmaları asla kafa karıştırıcı değil. Ben çok rahat huzurlu bir süreç geçirdim umarım sende geçirirsin. Benimle beraber Türkiyede 4 tanıdığım samimi olduğum kişi hamile onlarla benim hasta takibim farklı mesela. Onlar benim 2 katım hastaneye gittiler ve çok kısa sürüyor randevuları benim ultrasonum en az 45 dakika sürüyor mesela onların max 10 filanmış . Neyse uzun oldu biraz 😊 bu arada evde testle öğrendiysen hastaneye gidip test yap büyük hediye kutusuyla kutluyorlar içinde bir sürü hediyeler varmış çok ta güzelmiş. Ben sonradan öğrendim yapmamıştım:)
elif2142 bastet çevremde bebek kiyafetlerine ihtiyacı olan anneler var gerçekten bebeklerine giydirebilecekleri kıyafet bebek bakım ihtiyaçları için yardımcı olurmusunuz