bastet Merhaba ben North York daki sağlık ocağına gittim orada bir Türk doktor vardı asım hoca diye ama çok uzun sürüyor ultrasonla bakmaları sonuçlar filan İlk gittiğimde 10 haftalıktım sanırım anca gidebilmiştim sadece kan aldılar o gün dört gün sonraya da ultrason tarihi verdiler aynı sağlık ocağında bakılıyor ama ultrasonla bakan hiçbir şey söylemiyor doktor söyleyecek diyor iki hafta sonraya da doktor randevu vermişti randevuya mutlaka sekretere onaylatmanız lazım iki hafta sonrasında gittiğimde tahlil sonuçlarını ultrason sonuçlarını söyledi şükür bir sıkıntı yoktu sonra da kadın doğum doktoruna yönlendirdi oradan da 1 buçuk ay sonraya randevu verdiler şimdi onu bekliyorum umarım açıklayıcı olmuştur.