Bir arkadaşım var. Onunda kocası cama pencere gelen kuryelere kapıyı açmasına her şeyine kızıyor. Bakın karışmak değil kızmak bu. Bir gün bana geldi. İlk gelişi. Benim balkonum yolu görüyor. Aaa benim kocam olsa balkonda oturmama kızar sen nasıl oturuyorsun çok geziyormusun nasıl izin veriyor gezmene. Pantolon nasıl giyiyorsun dar demiyor mu gibi saçma sapan sorular sormaya başladı. En sonunda sanane ya dedim. Sen kocana güvenmiyorsan bu benim sorunum mu. Ya da kocan sana güvenmiyorsa dedim. Ayy öyle bunaltıyordu ki anlatamam size. Yani böyleleri var. Belki sizin kocanız başka bir şeye sinirlenmiştir o anda bilemem tabi bunu. Ama üzme kendini