Nazyapiyo_ya çok üzgünüm ama bence eşinizin düşüncesi o olduğu için size bu şekilde konuşmuş. İnsanın fikri neyse zikri de odur sonuç olarak. Adınıza çok üzüldüm, öyle bir adamla hayatınızı geçirmenize de ayrıca üzüldüm. Siz kötü bir şey yapmadınız, cama çıkmak hatta sokağa parka çıkmak herkesin hakkı