Eldgrn Buseyvz7 🤣🤣 bitmiyor o hala sen dogurmadin mi diyenler sağlıkla gelsin canım çok bekletmez inşallah bu Şubat bebekleri yerlerini beğendi gelmek bilmiyorlar
Buseyvz7 Eldgrn Vallaha ya evdeyken olan sancı nst girince yok olu veriyo 🤣 birde pozisyon almış paşam kakdırıyo bir yandan bir yandan da dalga gecer gibi sag tarafıma top gibi toplanıyo 🤣🤣
Eldgrn Yeniannis_ 🥹🥹🥹 bitti canımın içi bitti çok şükür bu günlere darısı başına rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah şafağın bereketli olsun çok çabuk geçsin inşallah 🥰♥️
Eldgrn Buseyvz7 valla sancinin çıkması bile bişey canım inşallah çok fazla bekletmeden sağ salim gelir 🥰🥰
Buseyvz7 Eldgrn evdeyken olan sancı kontrolde çıkmıyo ben anlamadım gitti inşallah amin canım cümlemiz hayırlı sağlıklı dogunlar gerçekleştirelim inşallah