Nasılsınız kizlaarrrr bizim sabah 7.30 da yatışımız var bir sinir bozukluğu var adlandıramadığım sakinim ama heyecanım yok merak var başıma ne gelecek diye 🥹🥹🤣 herşeyimi hazırladım yani aklıma ne geldiyse koydum…
Kızlar şaka Maka 0 ladım şafağı 81 den düşürdüm 🤣🤣 sizde durumalr ne bakalım sohbet edelim sabahlar olmaz bize artık