Tubatgn 37 de benim de sancılarım olmuştu. Sonra geçti. 40+2 de artık hastaneye yatış yapacaktık. Gece rüyamda doğurduğumu görerek kalktım sonra da suyum geldi. Sonra direk hastaneye.. öyle doğurdum işte 😁 kilometrelerce yol yürüyordum. Hurma yiyordum , merdiven inip çıkıyordum ama yine canı ne zaman isterse o zaman geldi.