Tubatgn Ayse4343 Sancı falan yok bende inşallah açılmam ilerlemiştir diye dua ediyorum. Suni sancıya razıyım
Humeyraeslem1 Tubatgn sabredin inşallah zamanı geldiğinde gelicek bebisiniz bundada vardır bir hayir🥰🤲
Tubatgn Ayse4343 Üniversite hastanesi takipliyim canım ben son raddeye kadar bekliyorlar yarın kontrol var bakalım neler olacak
arastiricianne Tubatgn 😀😀😀😀 kız ben doğurcam nerdeyse sen doğuramadın hala gittin mi kontrol e falan ne diyorlar
Tubatgn arastiricianne Yarın canım kontrolüm 😄 Bizim diğer moderatör arkadaş elif ile günü gününe aynıyız o dün doğum yaptı ben bekliyorum 😬
arastiricianne Tubatgn ay Allah yardımcın olsun inşallah haber bekliyorum senden yarın gidince yaz muhakkak:)
Tubatgn arastiricianne Yarında yatış vermezlerse isyan postu açarım zaten 😬😬 Yatış verirlersede açarım canım haber veririm 🤗
arastiricianne Tubatgn ikisindede haberimiz olur o zaman Allah yardımcın olsun inşallah sağ slaim yapasım doğumunu 🤭🤭