imera_ferammm53 Gamze772 ay çok güzel bende devlete gidiyorum a dan z ye İstanbul’da tek bu hastaneden randıman alabildim şükür inşeAllah doğumumda orda gerçekleşir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Gamze772 imera_ferammm53 inşallah canım bende istanbulda yaşıyorum ama doğumu malatya dewlette yaptım
Gamze772 defneberivan 3.ayımda bebek aşağıda demişti doktorum ama çok şükür normal zamanında doğdu şöylede bişey var benim kanamam filan hiç olmadı 9 ay boyunca
Gamze772 defneberivan canım valla ben çatı muayenesi olmadım olmakta istemedim doğum anında ebe elleriyle girişiyo zaten öle bi durum varsa riske atmıyolar
Gamze772 Deletedmom00012 ben kendi çarşaf ve yastık kılıfı koymuştum çantama dewlet olduğu için çok temiz olmuyo malum
Deletedmom00012 Gamze772 demek istediğim yatağa yatar yatmaz suyunuz gelmiş ya kendi yatağınızda koruyucu varmiydi diye merak ettim.