YagmurSahin Gamze772 gözünüz aydın sağlıkla büyütün🤗 nasıldı zorladı mı sizi biraz siz detay verinn canımmm
BusraSY Gamze772 suyunuz ve nişanınız kaç gün önceden geldi ve hafif adet ağrısı gibi ağrı çektiniz mi 🤗 Bende 38+3 haftalığım 1 haftadır doğma ihtimali var diye bekliyoruz . Düzensiz giren sancılarım var ama nişanım yada suyum gelmedi 🙈
Zeynep09 Gamze772 Gelmeden önce vajinal bölgenizde ağrı hissettinizmi ben 39+2 yim şu aralar sağımdan soluma dönerken ağrı oluyor bide o bölgede şiddetli ağrı hissediyorum
Gamze772 BusraSY nişan filan olmadı bende gayet normal bi günde uyumak için odama gitti yatağa yatar yatmaz çıt diye bi ses geldi karnımdan sonra baya binsı aktı istemsizce
Gamze772 Kızlar benim ilk suyum geldi böyle nerdeyse bir kova kadar aniden gece yatarken tabi hastaneye hemen giitim sonradan sancılarım başladı bir saat kadar sancımı çektim tam açılmayla doğumhaneye girdim ama doğumhanede stresten geç doğum yaptım gece bir buçuk gibi doğumhaneye alındım sabah 7de doğdu
Deletedmom00012 Gamze772 demek istediğim yatağa yatar yatmaz suyunuz gelmiş ya kendi yatağınızda koruyucu varmiydi diye merak ettim.
Gamze772 GulUmut canım ilk iki üç gün sızlıyor.ama ağrı kesici veriyorlar biraz daha rahatlıyorsun şuan 12 gün oldu gayet iyi durumda
Gamze772 Zeynep09 yok canım ben hiç doğumdan önce ağrı sancı hissetmedim aniden suyum geldi ama tabi baskı hissi oluyor
Gamze772 imera_ferammm53 malatya devlet hastanesinde ewet özeldeki gibi fazla ilgi alaka olmuyor ama anlatılan kadar yok bağırıyorlar yok dövüyorlar öyle bişey yok banamı denk geldi bilmiyorum ama ebede doktorda çok çok iyiydi ve doğum yaptığım gün taburcu oldum
imera_ferammm53 Gamze772 ay çok güzel bende devlete gidiyorum a dan z ye İstanbul’da tek bu hastaneden randıman alabildim şükür inşeAllah doğumumda orda gerçekleşir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Gamze772 defneberivan 3.ayımda bebek aşağıda demişti doktorum ama çok şükür normal zamanında doğdu şöylede bişey var benim kanamam filan hiç olmadı 9 ay boyunca
Gamze772 defneberivan canım valla ben çatı muayenesi olmadım olmakta istemedim doğum anında ebe elleriyle girişiyo zaten öle bi durum varsa riske atmıyolar
Gamze772 Deletedmom00012 ben kendi çarşaf ve yastık kılıfı koymuştum çantama dewlet olduğu için çok temiz olmuyo malum