Tubamiyy Bartınlı görünce çok mutlu oluyorum yalnız olmadığımı hissediyorum 😄 bende 32 haftalık gebeyim hamileliğimin başından beri Aktıpta takipliyim hem eşimin orda çalışması nedeniyle hem evim çok yakın diye doktorumdan da memnunum aslında ama bebişimde bi kaç risk gördüğü için şehir dışında daha kapsamlı bir hastanede doğum yapmamı istedi bende bir kere devletten yana şansımı kullanayım dedim kayınvalidemde devlette çalışıyo Orda Kaan Beye çıktım o da çok ilgiliydi ama her gittiğim yerde kararsızlıkla karşılaştım buradaki doktorlar sanki pek kendilerine güvenemiyolar gibi hissediyorum ama bakalım hayırlısı 😊