snka2021 Ygtzynp keremin adını kerem koymamış olsaydım yine kerem koyardım 😀 kerem güzel isim ben onun üstüne bulamıyorum içime sinmiyor sağlıkla gelsin 🤲🏻
Ygtzynp snka2021 bende ilk oglumun ismi olan YİĞİT için öyle düşünüyorum.demekki bütün hakkımızı içimize einme durumunu ilk cocukta kullanmısız.
Bellabells Ygtzynp ben de ilk oğlumun ismine beğenerek karar vermiştim. İkinci oğlum olacak isim beğenmiyorum bi türlü.
Nerimandemir_01 Zehross Ahsen ismi çok hoşuma gidiyor çok naif bir isim ama yaninada daha tatlı bebeksi bir isim koymak istedim. Doğuma 48 gün var ve ben hala çok karrasiizm. Sizce hangisi daha güzel tamamlıyor kulağa daha hoş geliyor