Hamalp Zehross 1 numara Hamza 2 numara Alparslan 3 cinsiyeti belli değil. Kız olursa Hafsa ve Annemin Adı Yasemin erkek olursa Muhammed Ali🤲
Zehross Hamalp benimden içimden erkek gibi geçiyor cinsiyeti belli olmadı henüz erkek ismi bakıyorum karar veremiyorum
Eda06 Zehross ilk oğlumun adı Yağız ikincide erkek adını Alkın koyacağız. Ama bi kızım olsaydı kesinlikle Mabel koyucaktık 😭 nasip olmadı çok heveslenmiştik eşimle
Zehross Eda06 bende kızım olsun çok istiyordum ama içimden erkek geçiyor Rabbim kız çocuğu da tattırmayı nasip etsn çok tatlı oluyor gerçekten bambaşka bir şeyy bizede nasip olur inşallah,🤲🏻
Zehross EsraUlusoy kızım olursa efnan dua koymayı düşünüyorum ama efnan koyulmasn deniliyor Kuran’da geçiyor kimiside koyablrsn diyor kararsız kaldm. Bukre ve mihrada çok guzel
Ygtzynp snka2021 demek ki böylesi hayırlıymıs bizim için rabbim kolay büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏 nasip olursa 3.lere kız inşallah 😁
snka2021 Ygtzynp 3 e cesaretim yok canım :) Allah bilir de yine. Herkesin kızı olcak diye bir şey yok ne yapalım hayırlısı olsun
snka2021 Ygtzynp keremin adını kerem koymamış olsaydım yine kerem koyardım 😀 kerem güzel isim ben onun üstüne bulamıyorum içime sinmiyor sağlıkla gelsin 🤲🏻