Ayaklı hurafe gibi olacağım ama benim boynumda üçgen şeklinde çilek benim var 😂 bütüün küçüklük arkadaşlarım çilek kız diye hatırlıyor büyüdükçe epey geçti şimdi anca ben bazen belli belirsiz görüyorum. Teyzelerime kalsa annem çilek yiyip kaşındığı için çıkmış doktora göre ufak bir cilt rahatsızlığı💃🏻