nurefsanakbulut Mommy61 çokta kafana takma canım benim herkes kilosunun üstü olmak zorunda değil zayıflar da olacak doğunca bol bol beslersin 😍😍😍
Mommy61 nurefsanakbulut zayıf olsun ama küvezi atlatsın istiyorum yani 2 kilo altı zaten küveze alınıyor kesinlikle erken doğum riskim de var 37yi gecmeyeceğiz dedi doktor mecbur 2 kilo üstüne biraz atsın istiyorum kendini
nurefsanakbulut Mommy61 ay tüh ya ama bak strese girme kendini güldür komik şeyler izle ne bulursan ye kuzum alır inşallah kilosunu ❤️
Sunakarakoc Mommy61 maden suyu çocuğun gelişimini çok etkiliyormuş halam muayeneye gittiğinde önceki hastanın bebeği hiç gelişmemiş doktor anneye bol bol maden suyu iç sade çocuk gelişsin diye kızmış halam bunu duyunca günde iki maden suyu içti o bebek diğerlerinden iri doğdu
Fatmisko Ozgex canım üzülme bnm oğlumada öyle dedi doktor minyon olucak 2900 kg 47 cm dedi çok üzülmüştüm 38 haftaya yakın doğdu tam doldurmadan oğlum 3500 kg 51 cm doğdu yani ölçüler herzaman birebir doğru çıkmaya bilir arkadaşımada ozman 4 kg üstü demiş onunda oğlu 3500 doğdu yani ölçümler herzaman net değil
02leyla Busra4598 Muz Kaşar Süt Yumurta Tahin pekmez Ceviz fındık badem çiğ olarak Kefir Et ve tavuk ürünleri süt ürünleri tabiki ve bunların dışında kuru incir kilo aldırıyor diye duydum. Karbonhidrat dışında daha çok protein ağırlıklı beslenmek demişti doktorum bana .🌸
gstetik Mommy61 canim pekmez ispanak kirmizi et gibi demir icerigi yuksek besinleri süt urunleriyle birlikte tuketme.Çunku kalsiyum demir emilimini yavaslatir.ayri ayri tuket
Mommy61 gstetik aaa bunu biliyordum ama ıspanak için uyguluyordum pekmez hiç aklıma gelmedi o an hatırlattığın için teşekkürler 🫠
gstetik Mommy61 ne demek😁ben son zamanlarda her gece yatarken tahinle pekmez karistirip yiyorum tahin miktari biraz daha fazla olsun.ye ve yat sonra bekle neler oluyor icerde😁tahin de bebege cok faydaliymis😁
Hayalmi Busra4598 3. Gebeliğim sabit belli zaten kilo aldıran yiyecekler fakat bebekten bebeğe değişiyor kimisi ne yaparsan yap almıyor kimisi hiç bişey yapma tospik oluyor 😁 benim ilk oğlum 40 haftalıkken 2800 doğdu almadı kilo ama maşallah çok sağlıklı kolay kolay hastalanmaz ikinci oğlumda 9 ay kustum yediğim bir lokma midemde kalmadı 3600 doğdu şimdiki daha önde 4000 bulur tahminim hepsindede aynı beslendim ama işte 🥰
Elif-59 Ozgex bana da geçen hafta bunu dedi doktorum kafaya taktım. Doğumdan sonra sıkıntı yaşar mı bebeğim diye düşündüm durdum. Son gittiğimde sorun yaşar mıyız doğunca dedim ama kilo alır çok kafaya takacak bir konu değil bazı bebekler kilolu doğar bazıları zayıf doğar çok kilolu olması da sağlıklı değil zaten dedi. 34. Haftada 2300dü 35te 2560 olmuş. Fakat sezaryen öneriyor bana doktorum bebeği zorlamamak adına. Size bir şey dedi mi doğum şekli için ?
Mommy61 Esra_57 Ozgex bilgilendiririm demiştim, 2100 küsür olmuş iki haftada 400 gram almış, havuç suyu içiyordum suyu sınırdaydı o da artmış, geçen sefer 3 haftada 400 gram bile alamamıştı şimdi 2 haftada oraya ulaşmış sevindim açıkcası 🤲🏼🥰