Şimdi 32de 1725 gram zayıf demişti doktor, 34te kontrolum var yani persembe günü. 2 haftadır muz kaşar süt ceviz badem tahin yoğurtt ne bulsam yiyorum hatta çatlıcam bildiğiniz. Perşembe günü doktor güzel kilo almış derse burayı güncellicem bakim, faydası olmadığını görürsem sanırım artık kendimi zorlamıcam