mustafasengul Annecik999 benm şafak 1 cumartesi 40 hafta oluyoruz hadi bakayım merakla bekliyorum canım😇
mustafasengul Annecik999 hiç belirtim yok işte sanki ben doğurmayacam gibi canım yaa sürekli yürüyorum merdiven inip çıkıyorum açılma olsun diye 🙈🙈
Demmo Annecik999 suni sancıyı bilmiyorum nasıl iyi düşün karat ver benim gibi saatlerce çekip sonunda sezaryen olmak ta ne bileyim. Denemek istiyorsan dene canım
Annecik999 mustafasengul ayy benim bel ağrım başladı acaba devam eder de doğum belirtisine döner mi ki 😊 ara ara da adet olacakmışım gibi kasıklarım sızlıyor
Merobebe Annecik999 benim kuzenim Doğurdu hemde ilk bebeğiydi senin çatınla alakalı bence bide senin ve doktorunun ceserati ile alakalı
Annecik999 ayy benim bel ağrım başladı acaba devam eder de doğum belirtisine döner mi ki 😊 ara ara da adet olacakmışım gibi kasıklarım sızlıyor
Annecik999 Hanife2507 kilo konusunda çok tedirginim ultrason ölçümleri tutan da var az çıkan da çok çıkan da napacağım bilmiyorum
Annecik999 mustafasengul nst çektiler hastaneden geldik şimdi. Düzensiz doğuma hazırlık sancıları başlamış 😂😍
Sinmn Annecik999 4.200 gr doğdu bebeğim.. birkaç dikişim oldu sadece.. perine masajı öneriyorlar, dikişsiz doğum yapmak için..
Neroizm Annecik999 hurma da yiyin. Hem acilmayi kolaylastiriyor hem de dogum surecini kisaltiyor. Akademik ve tibbi olarak kanitlanmis bu.
Gulsahh Hafizeipek arkadaşım 5200 gram normal doğurdu devlet hastanesinde baya dogurtuyolar . Benimde şuan 4133 gram 39.haftadayız normal için bekliyoruz özele gidiyorum doktorum bi sakınca görmesi ama zorlar seni dedi