mustafasengul bekliyorum canım ama bilmiyorum normal mi olacak yoksa sezeryan mı belli değil henüz. Kilo olarak sınırda bebeğim normal doğum açısından. Salı günü kontrolde kordon akımı iyi dedi suyu iyi dedi bebek sağlıklı dedi istersen alırız sezeryanla ama herşey yolunda istersen bekleyelim dedi bekliyorum ben de. Şafak 6 pazartesi kontrol var 😊