sipsibel ben kullanıyorum ben de 9 haftalık gebeyim pek işe yaramıyor illaki çekiyoruz bulantı arada da kusma bir de ishaliniz varsa mutlaka doktora gidin derim ben de bugün kusarken çok hasta oldum acile gittim ishal var mı diye sordu ateşim yoktu, bulantı ve vitaminler içeren serum verdi şimdi daha iyyiym , prilam yazmış yine . Ateşinizi ve tansiyonunuzu sık sık kontrol ediniz. Sağlıklı mutlu gebelik dilerim🤗