Elfelf0 Eylulgunes44 yaşınız 25 de takmvimde 26 ya bakicaksiniz . Ama bazı sayfalar otamtik büyük tutup hesaplıyor doğum tarihinizi yazınca
Eylulgunes44 Elfelf0 ben şuan hamile değilim hamile kaldığın tarih diyor ya mesela ben hamileliğimi öğrensem martta öğrenicem şubatmı demem gerekiyor martmı
Septik34 Eylulgunes44 yaşınızı doğruca hesaplarsanız yanlış olmasın. mesela ben 2 yaş ekliyodum. Ben çin takvimine bakarak ayarladım üstüste 2-3 ay erkekti valla tuttu
Septik34 Eylulgunes44 bu ay tutmuşsa erkek çıkıyor sizin. Hayırlısı olsun 1 haftaya belli olur. Oğlunuz mu vardı
Mucizebebekelif1 Bende yaptım erkek çıktı dünde doktora gittim Ordada erkek dedi şimdilik doğru çıktı değişmezse ☺️☺️